Monday, May 27, 2013

Moet ik een android tablet of een netbook kopen

Moet ik een android tablet of een netbook kopen

Als uw oude computer is klaar voor verkoop of gegooid, en je wilt een nieuwe te krijgen, je geluk nu als je verschillende soorten apparaten te kiezen, en ze zijn allemaal in staat als je gewoon e-mail te sturen, films kijken of schrijven, personal computer is niet de enige keuze.

Afgezien van smartphones, heb je drie belangrijke keuzes te overwegen: alles-in-een pc, netbook en tablet-pc.

Netbook is meestal gebaseerd op Windows of Linux-systeem, met 10 inch of kleiner scherm. Toen android tablet naar buiten kwam, sales netbook drastisch gedaald in het begin van 2010. Maar toch, het is goedkoper en lichter, voor sommige mensen is het een goede keuze als je ziet wat het gebruikt.

Terwijl je probeert om erachter te komen welke een te kopen, overweeg dit: prijs en de werkelijke functies die je nodig hebt.

Heb ik een lichtgewicht apparaat nodig hebt terwijl je altijd op de weg? Of ik reis niet zo veel, ik doe niet

U kunt ook zelf een paar vragen:

Hoeveel wil ik besteden?

Dit is geen gemakkelijke vraag als je verschillende prijsklassen verwachtingen voor verschillende types van het apparaat (Wholesale Electronics) kan hebben. Zelfs in een type apparaat, bijvoorbeeld tabletten, er komt iPad en Android tablets, en kon je een veel goedkopere netbook vergelijken met iPad, $ 300 is een goede prijs, maar laptops, kun je 500 dollar uitgeven aan een goede, maar omvangrijke laptop.

Heb ik veel reizen? Als dat zo is, moet ik films kijken, terwijl ik op de weg?

Als het is, iPad en Android tablets zijn uw ideale keuze, lange uren met een helder scherm, plus het is niet zwaar. Natuurlijk, zult u niet in staat om een ??DVD-schijf plaatst omdat het geen dvd-station hebben.

Accu's Een netbook duren meestal langer dan laptops, dus in dit gedeelte netbook komt de tweede.

Moet ik Windows applicaties te draaien?

Er is geen vergelijking dat laptops alle windows applicaties kan draaien (tenzij het macbook), kan netbook meeste werk applicaties doen, maar als er een hoge standaard CPU en graphics nodig zijn, is het misschien niet in staat zijn het te doen. Bijvoorbeeld, als je het spelen van games of lopen Photoshop. Android-tablets zal niet in staat om het grootste deel van dit te doen.

Moet ik office applicaties?

Je moet laptops of netbook aan office applicaties te draaien, maar niet zo snel om beslissingen te nemen die android tablets dit niet kan doen, maar het kost meer tijd om te typen.

Die men minder gewicht heeft?

Misschien wil ik niet te zware dingen of misschien mijn rug doet pijn of misschien Ik wil gewoon iets handig en draagbaar zijn, als u overweegt dit te dragen, dan tabletten is de beste keuze, het is minder dan 2 pond, een typische netbook gewicht ongeveer £ 3. Tenzij u een hoop geld betalen om een ??last kopen (Macbook Air), zult u het gevoel dat u met een tas van bakstenen.

Waarvan een geschikt is om iets te schrijven?

Het hangt af van wat je schrijft. Als u alleen korte e-mail of artikel schrijven, zullen al deze drie apparaten voldoen aan uw behoeften. Echter, als je iets meer, zeker schrijven moet een full-size toetsenbord-dit betekent dat u kunt alleen kiezen voor laptops en sommige netbooks.

Netbooks heeft veel publieke geheimen, krimp toetsenbord is een van hen, en de meeste netbooks zijn waarschijnlijk deze krimp toetsenbord hebben. Wat betekent, sommige functietoetsen en navigatie knoppen zijn op de plaats waar ze niet werden verondersteld te zijn, of zelfs dat ze ze niet helemaal hebben. Dus voordat je een netbook koopt, zorg ervoor dat uw vingers repareren.

Hoe zit het met android tablet? Is virtueel toetsenbord goed werkt? Dat hangt af van die het gebruiken, maar als je sneller en nauwkeuriger te typen, zou het je niet bevalt, dus nogmaals, probeer het voordat je het koopt.

Wil ik meer games te spelen?

Games tegenwoordig steeds ingewikkelder dan vroeger, velen van hen vereisen behoorlijk high-performance CPU, harde schijf en ga zo maar door, soms zelfs laptops kunnen niet spelen goed, netbook? U kunt netbook vergeten in deze sectie. Ook al android tablet is vrij hetzelfde als netbook, maar het doet heeft een aantal spelletjes die speciaal ontwerp voor tablet, het is best leuk, maar niet volledig te spelen.

No comments:

Post a Comment