In de afgelopen tien jaar online games erg populair zijn onder de netizens en met de invasie van mobiele apparaten zoals smartphones spelen van games heeft ontpopt als een van de meest favoriete pas tijden van deze dag. Android, iOS zijn enkele van de leidende mobiele telefoon besturingssystemen op grote schaal gebruikt. In deze platforms ook spellen zoals puzzel games, casual games zijn erg populair. Het spelen van games op deze platformen worden steeds populairder en dus vandaag deze platforms vraag graphics vergelijkbaar met web-standaard.
In het tijdperk van de evolutie van de taal voor de presentatie van de inhoud in web HTML5 is de nieuwste versie. Volgens nieuw rapport van spaceport.io die beweert te zijn "allereerste verslag over de prestaties van de technologie op de top smartphones en tablets" Android misschien meest populaire mobiele browser zijn, maar als het gaat om HTML5 prestaties van Apple's iOS is de beste.
De meeste van de HTML5 games zijn krachtig genoeg niet alleen om plezier, maar ook net zo verslavend te maken. Omdat het een open source en helemaal gratis het is erg populair onder de ontwikkelaars om fantastische en geweldige games te maken. Bijvoorbeeld NTFusion heeft geschapen reeks geweldige puzzel spelletjes als 'Save Papa' en hoop andere casual games die gespeeld kunnen worden voor helemaal gratis. Dit komt omdat HTML5 is gratis waardoor ontwikkelaars te laten gamers hun spel gratis spelen zonder verlies van kwaliteit op alle.
In de afgelopen tijd Facebook evenals grote luchtvaartmaatschappijen, samen met de steun van OEM HTML5 is het verkrijgen van vaste grond als een praktisch technologie om rijke mobiele toepassingen te ondersteunen op vele populaire platformen van vandaag. Velen hadden het vermoeden dat HTML5 moersleutel in Apple's zoeken zou gooien om een ??dominante mobiele platform. Maar volgens ruimtehaven's "PerfMarks rapporteren" de iOS-apparaten, alsmede de browsers die de iPhone, iPad en Safari overtrof haar Android-concurrenten als het ging om rendering bewegingen op het scherm bevat.
Spaceport getest elk van de mogelijkheid van het apparaat om HTML5 games ondersteunen door in de eerste plaats een analyse van de beweging mogelijkheden imago meten aantal bewegende beelden op het scherm met 30 frames per seconde.
Het bedrijf vond dat de iOS-apparaten zoals de iPhone 4S en iPad2 had hoge score die meer dan 200 bewegende objecten en meer dan 300 bewegende objecten met succes behandeld. Dit is ook het punt waar de iPad 2 gerangschikt als het beste toestel voor HTML5 games als apps prestaties met achterlating van alle Android-toestellen die werden opgenomen in deze test.
Het rapport is ook gebleken dat er onder de Android-toestellen die werden getest Android Galaxy Nexus had de mogelijkheid om meer dan een bewegend object op het scherm dat was een gemiddelde van 100 beelden te behouden. De rest van de Android-telefoons, zoals Droid 2 moest worstelen om enkel beeld verwerken op 30 frames-per-seconde. De Droid 2 gerangschikt zelfs onder de oudste iPhone die 53 bewegende objecten met 30 frames per seconde verwerkt.
Hoewel de meeste van de Android tablets zijn voorzien van krachtige hardware, het meeste deed het slecht. Hoewel bleek dat Galaxy Tab en Asus Eee Pad Transformer "uitgevoerd redelijk goed", maar ze hadden beperkte animatie technieken zoals css2dimg en css3dbackground.
In de conclusie van het rapport zei dat zowel de laatste updates van Apple als Android dwz, iOS 5.0 en Android 4.0 hebben "geregistreerde enorme verbeteringen" als in afbeelding-beweging capaciteiten sinds zijn laatste versies. Het rapport merkte ook op dat de Android 4.0 Ice Cream Sandwich de apparaten heeft gemaakt "veel meer leefbaar milieu voor HTML5 ontwikkeling"
Zo ontwikkelaars die bouwen HTML5 games zoals NTFusion's "Save PAPA" zal zeker voelen aangemoedigd om meer games gebaseerd op dit platform te ontwikkelen. Op basis van dit verslag kan het zeker worden gezegd dat voor een geweldige uitvoering van 'Save PAPA' het kan worden afgespeeld op iOS-apparaten voor geweldige ervaring.
No comments:
Post a Comment