Android app markt en de Apple App Store te combineren hebben meer dan een miljoen spellen. Licht onderhoudend casual games aan zenuw hartverscheurende racegames tot adembenemende actie games - je kunt schijnbaar eindeloze spelletjes krijgen op uw smartphone. Statistieken blijkt dat games behoren tot de meest gedownloade apps. Vanuit het perspectief van een ondernemer, de handel in mobiele games is een grote geld spinner.
Maar hoe kun je doorbraak van de bestaande dikke concurrentie? Hier is een lijst van must haves voor uw mobiele game-ontwikkeling die zeker kan maken je games een commerciële hit.
1. Vergroten werkelijkheid: Dit is zeker van de volgende generatie technologie. Momenteel zijn er niet veel augment reality based games zowel voor de iPhone of voor Android. Als u van plan bent om de mobiele game-segment in te voeren, kan AR gebaseerde games uw unique selling proposition zijn. Concurrentie is minder hier. De nieuwste iOS 5 ondersteunt de mobiele game-ontwikkeling met behulp van AR. Ook de net gelanceerde ice cream sandwich android wordt gerapporteerd aan een intacte ondersteuning voor feature-rijke apps en games hebben.
2. Massive multiplayer: Met deze functionaliteit in je spel, meerdere spelers kunnen het spel spelen in een keer. Gebruikers zijn verplicht om internet verbinding hebben op hun apparaten. Als uw mobiele game-ontwikkeling goed gaat, kunt u enorme inkomsten met de multiplayer-functionaliteit genereren. Het spel zal een woord voor zichzelf te verspreiden. Dit is hoe het gaat. De eerste spelers zullen hun vrienden vragen om het spel te downloaden en doe ze in het spel. Hoop zie je het punt.
3. 3D graphics: Dit is niet iets nieuws. Echter, de technologie voor het maken van 3D-graphics met name voor games meerdere malen verbeterd. Nu kunt u levensechte gezichtsuitdrukkingen voor je spel personages, perfect water rimpelingen, next-to-real schaduwen en nog veel meer. Een goede mix van een AR-based spel met kwaliteit 3D graphics heeft de potentie om 'awesomest' je spel te maken.
4. Huur expert game ontwikkelaar: Hij weet hoe hij twee en twee samen. U kunt het recept van een chef-kok te krijgen, maar misschien niet in staat om het te koken zo goed als hij dat doet. Waarom? Deskundigheid. Ook zou je een spel idee dat het potentieel heeft om een ??commerciële hit en je kan net zo goed weet precies wat je wilt op je mobiele spel heeft. Toch, in het einde is de expertise van de mobiele game-ontwikkelaar die wil schimmel uw gedachten in robuuste mobiele games.
No comments:
Post a Comment