Tablet-pc's, het lijkt wel alsof iedereen heeft er een dezer dagen. Ga zitten voor de lunch op elk Panera brood, of bestel een kopje koffie in een Starbucks, en je zult zien dat mensen staren in die magische glazen schermen, het typen van Facebook-updates, tweeten, te genieten van YouTube-video's en wierp boze vleugelloze vogels uit katapulten in een poging om de groene varken dreiging roeien. Helaas kan niet iedereen zich veroorloven de meer populaire merken als Samsung en Motorola. Echter, veel van die would-be tablet kopers kijken uit op een niche in de markt, een die de kwaliteit, high-performance tablet PC's biedt voor slechts een paar Amerikaanse rekeningen: de Chinese Android-tablet markt.
Nu, sommigen van ons hier in het Westen hebben een aantal twijfels over de producten gemaakt in China. Velen hebben misvattingen die een Chinees-gebouwde product dat "goedkope" dienen eveneens van slechte kwaliteit. De trade-off van de prijs versus kwaliteit is boezemde ons vanaf jonge leeftijd met het oude gezegde: "Je krijgt wat je betaalt voor." Dit adagium is van oudsher versterkt door een retail industrie die bedacht al snel dat ze exorbitante prijzen vragen voor hun producten als ze het publiek te overtuigen dat hun product is de best verkrijgbare kwaliteit of de meest populaire ding daar.
Maar dit is een cruciaal verschil tussen de Amerikaanse en Chinese markten, een die vaak verloren in de vertaling (als het ooit is vertaald helemaal niet). De Chinese fabrikanten concurreren met internationale exporteurs voor hun burgers 'hard-verdiende yuan zoveel als ieder ander. Om te kunnen concurreren, ze kijken naar hun eigen en internaliseren op een manier die zijn ontzettend efficiënt. Bijvoorbeeld, het bedrijf Ainol, makers van de Novo 7-serie, afkomstig van hun exclusieve XBurst CPU's en GPU's van een andere Chinese fabrikant, zoals zij deden de rest van hun componenten. Omdat China heeft al de productie-infrastructuur, zijn ze in staat om hun kosten laag te houden om een ??serieuze voorsprong op de concurrentie te verdienen. Dan, in een roman marketing tactiek, ze passeren langs de besparingen voor hun kopers. Stel je voor dat.
Een ander belangrijk verschil tussen onze markten en China is het feit dat, terwijl de meeste van onze tech bedrijven maken producten met internationale export in het achterhoofd vanaf de eerste dag, de Chinese bedrijven in de eerste plaats zijn eigen portie. Om bij te blijven drijven, de Chinese tablet-pc-fabrikanten hadden om te innoveren en producten te creëren die zowel betaalbaar en het contrast in kwaliteit en prestaties tussen een US $ 100 Chinese gebouwde tablet en een US $ 250 geïmporteerd Droid, bijvoorbeeld minimaliseren. De bodem tablet moet niet alleen goedkoop, maar de video's moeten in overslaat 1080p, de batterijen moeten duren, en Angry Birds moet net zo soepel af te spelen op de eigen bodem apparaten als de buitenlandse.
Ik ben geen economie expert, maar ik denk dat ik een punt gemaakt. Ja, sommige malafide bedrijven bestaan ??die laten doorgaan "knock-off" imitaties van populaire tabletten, voornamelijk door het schaduwrijke Internet winkeliers die ze adverteren als "over-stock". Echter, er is een brede selectie van legitieme Chinese gebouwde Android-tablet-pc's die er zijn die met elkaar concurreren net zo hard als ieder ander in de markt. Veel van deze modellen kunnen net zo goed te presteren, of zelfs beter dan vergelijkbaar geprijsde big-merk tabletten.
Als kers op de taart, veel van deze Chinese Android tablets zien er mooi glad, te, zodat u niet daarover het onhandig staart als u deze aantrekt op je volgende bezoek aan de coffeeshop.
No comments:
Post a Comment