We zijn te gebruiken om met de markt van de boodschapper, zoals skype, Yahoo!!, Enz. Zelfs is als we de look voor de markt van de groep messaging veranderd extreem niveau. Echter, een bedrijf onhoorbaar vormde een franchise voor berichten die debatably is uitgegroeid tot de markt chef, terwijl het bijhouden van de eigen persoonlijke en uitzonderlijke pad.
Maar tegenwoordig heeft geleverd een uitstekende 1 miljard berichten / dag. WhatsApp voor Android, iPhone, Windows, Blackberry, enz. Deze cross-platform mogelijkheden van WhatsApp Messenger heeft zet in de voorkant van een andere soevereine messaging apps.
WhatsApp Android is vooral en toonaangevende nummer een betaalde social networking applicatie in de Apple App Store. Het is gedownload door meer dan 10 miljoen downloads op Android met 369.270 beoordelingen van gebruikers. Dat "de reden waarom WhatsApp Android wordt beschouwd als de meer dan bijna alle andere communicatie-applicatieplatform.
De markt is samengevoegd, heeft WhatsApp voor Android hield zijn hoofd meer en meer op en bleef om uit te voeren. En allemaal te wijten aan het gebruik ervan in 250 landen met een opname van 750 netwerken.
WhatsApp Messenger heeft niet besteed een cent voor marketing en daadwerkelijk actief vermeden de schijnwerpers, maar ze alleen het verlenen van een interview voor de lancering van de WhatApp Messenger. Ze hebben iets laat zien dat ondernemers comfortabele kamers voor maximaal bloggers en schrijvers, en adverteren elk hoogtepunt, update en financiële ondersteuning verklaring.
Team van de WhatsApp heeft toegekend zijn privacy en is nu pas begint te openen. En het 's niet voor concentratie;. Ze gewoon extra support team is bijna volledig opgebouwd uit ingenieurs ongeveer 17 tot 20 medewerkers.
Bovendien is de onderneming hasn 't nagestreefd project activa, terwijl dat hasn' t verboden het van boeiende wat geld. Hij erkende de financiering van vorig dit jaar van Sequoia, die zij probeerde te blijven vertrouwelijk en nu pas echt te erkennen, ook al is het bedrag dat nog een heimelijke. Eigenlijk, aldus Jan Koum, WhatsApp 's CEO en mede-oprichter, de deal was spontaan en was vooral strategisch.
Bovendien, volgens Koum het bedrijf in staat is geweest om te beschuldigen omdat het heeft een zeer stevige, vlekkeloos en gerichte product dat doesn 't zien reclame. Daarnaast zei hij dat WhatsApp niet is bezorgd bij het gebruik van gebruikersgegevens aan de consument richten met marketing boodschappen.
Volgens Koum, de beslissing om te schakelen van een gecompenseerde structuur begin heeft geholpen het bedrijf te worden "cash flow positief," en het is ook toegestaan ??hen om zich te concentreren op het vergroten van de acceptatie van het product zonder verstorende over te gelde maken.
No comments:
Post a Comment